Lista przykazań skutecznego contentu

15 maja 2017

Obecnie każdy wie jak wielki jest potencjał content marketingu. Czasy kiepskiej treści odeszły bezpowrotnie.

  • Poznaj swojego klienta

Określ dokładnie swoją grupę docelową. Stwórz zarys potencjalnego użytkownika – stosując np. takie narzędzie jak Google Analytics. Dokładny profil pozwoli dowiedzieć się ile lat ma odbiorca, czym się zajmuje, skąd jest i wiele innych bardzo ważnych aspektów.

  • Poznaj potrzebny swojego klienta

Jeśli już wiesz dla kogo tworzysz możesz pomyśleć czego oczekuje Twój potencjalny klient. Dobrym nawykiem jest wyróżnienie się spośród konkurencji.

  • Nie przynudzaj

Pokaż swoje najlepsze cechy w jak najlepszy sposób. Czasami samemu ciężko ocenić czy nas tekst jest w stanie przykuć czyjąś uwagę.

  • Buduj wiarygodność

Bazuj na pewnych artykułach. Nie ma nic gorszego niż kłamstwo na stronie internetowej.

  • Daj coś od siebie

Nie bądź samolubem, który niczym się nie dzieli. Dzieląc się wiedzą budujesz swój wizerunek jako ekspreta. Zainwestuj swój cenny czas by docenić klienta.

  • Nie kopiuj treści

Niby podstawowa wiedza, ale niestety wiele osób dalej o niej zapomina.

  • Zachęć do interakcji

Proś czytelnika o jego punkt widzenia.

  • Bądź konsekwentny

Utrzymanie trwałości we wpisach to najtrudniejsza sztuka. Dobra treść na całej stronie wymaga wielu godzin pracy oraz cierpliwości.

 

Zadbanie o swoją stronę internetową powoduje wielkie korzyści ! 🙂