Zrobienie dobrego pierwszego wrażenia

25 lipca 2017

Zrobienie pierwszego wrażenia na stronie internetowej

W zależności od branży w jakiej działamy współczynnik odrzuceń wynosi od 30 do 65%. Współczynnik ten oznacza ile osób wychodzi z naszej witryny bezpośrednio ze strony głównej.

Przed rozpoczęciem dział na masową skalę w intrenecie zadaj sobie pytania:

  • czy Twoja strona jest wiarygodna i godna zaufania?
  • czy Twoja strona jest profesjonalnie wykonana?
  • czy Twoja jest jest stabilna?
  • czy oferta firmy jest przedstawiona jasno?
  • czy informacje kontaktowe znajdują się w widocznym miejscu

Większość z tych pytań nieświadomie zadajemy sobie nieświadomie wchodząc na każdą ze stron. Często nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. Im więcej przemyśleń na temat strony tym więcej błędów można wychwycić. Każdy z nas oczekuje klienta, który sprawi konwersje.

Na swojej stronie internetowej pamiętaj o:

  • kolorach – unikaj dużej ilości kolorów, natomiast wyróżniaj rzeczy ważne.
  • nowoczesnym układzie strony,
  • odpowiednio stworzonych animacjach.